ISO 9001:2008 KALİTE YÖNETİMİ

HEDEFİ:

Kuruluşlarında kalite yönetim sistemi kuracak, geliştirecek ve/veya uygulayacak katılımcılara kalitenin tanımlarını ve kalite yönetim prensiplerini hatırlatmak. ISO 9001:2008 kalite yönetim sistemi standardının maddelerini örnekler ile açıklamak ve bütün katılımcılar ile birlikte yorumlamak. Kalite yönetim sisteminin kurulması aşamasında yapılan yanlışlıklar hakkında katılımcıları bilgilendirmek.

KAPSAMI:
• Kalite tanımları,
• Kalite yönetim prensipleri,
• ISO 9000, ISO 9001 ve ISO 9004 standartları,
• ISO 9001 kalite yönetim sistemi standardının şartları (kalite yönetim sistemi, yönetim sorumluluğu, kaynak yönetimi, ürün gerçekleştirme, ölçme, analiz ve iyileştirme)
• Kalite yönetim sisteminin kurulmasında dikkat edilecek hususlar.

KATILIMCILAR:
Üst ve orta kademe yöneticiler, kuruluş içerisinde kalite sistemini oluşturmaktan, geliştirmekten sorumlu çalışanlar.

KATILIMCI SAYISI: Minimum 8, maksimum 20 kişi.

GEREKLİ ÖN BİLGİ: Yok.

SÜRESİ: 1 veya 2 gün.